OTS - A Zynga összefog a Girls Who Code szervezettel, hogy felhívja a nagyközönség figyelmét a technológiai ágazatban dolgozó nőkre és támogatást biztosítson számukra (1. rész)
2021. March 09. 14:38
San Francisco, 2021. március 9., kedd (Business Wire/OTS) - A Zynga
játékosa globális hálózatára támaszkodva a 2021. évi nemzetközi
nőnap támogatása céljából új játékbeli kihívásokat tesz elérhetővé,
és Women at Zynga (WaZ) elnevezésű vállalati szervezete különféle
kezdeményezéseket indít
Az interaktív szórakoztatás egyik globális vezető vállalata, a
Zynga Inc. (Nasdaq: ZNGA) ma bejelentette, hogy a 2021. évi
nemzetközi nőnap támogatása érdekében együttműködésre lépett a
Girls Who Code elnevezésű szervezettel. Azzal a céllal, hogy
felhívja a nagyközönség figyelmét a technológiai ágazatban dolgozó
nőkre és támogatást biztosítson számukra, a Zynga társadalmi
felelősség alapjából (Social Impact Fund) 100000 USA dolláros
adományt nyújt a Girls Who Code-nak (a továbbiakban "GWC"), melyet
a szervezet a lányok technológiai tanulmányainak támogatására
fordít, kezdve a 3 osztálytól egészen a munkavállalói státusz
eléréséig.
Ez a sajtóközlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes
közlemény a következő internetes címen tekinthető meg:
https://www.businesswire.com/news/home/20210308005082/en/
A GWC egy nemzetközi nonprofit szervezet, amelynek küldetése a
nemek közti szakadék megszüntetése a technológiai ágazatban. A
szervezet több mint 300000 lány számára nyújtott már támogatást az
USA-ban, Kanadában, az Egyesült Királyságban és Indiában; a
támogatott lányok 50 százaléka feketebőrű, latin-amerikai vagy
alacsony jövedelmű család tagja. Ingyenes "Clubs" (Klubok)
programja révén a GWC a tanulmányaik legkritikusabb időszakában
segíti a fiatal nőket, és lehetővé teszi számukra, hogy
számítástechnikai tudással felvértezve hatással legyenek
közösségeikre, továbbá háttérként korukbeli támogatókból és
mentorokból álló közösséget kínál nekik, hogy kitartóan és
sikeresen dolgozhassanak céljaik megvalósítása érdekében.
"A Zynga számára megtiszteltetés, hogy egy befogadóbb
technológiai és számítógépesjáték-szektor kiépítése érdekében
együttműködhet a Girls Who Code-dal, bővítve a lányok és nők előtt
álló lehetőségek számát szerte a világon" - jelentette ki Phuong
Phillips, a Zynga vezető jogásza. "A szervezet virtuális
műhelyfoglalkozásai, iskolai klubjai, mentorálási programjai,
hálózata és számos egyéb megoldás révén reményeink szerint ki
tudjuk nevelni a STEAM rendszer jövendőbeli női generációját, és
segíteni tudjuk őket a technológiai ágazatban való munkára történő
felkészülésben, illetve a sikeres munkavégzésben. A Zynga
fantasztikus női csapata, a Women at Zynga (WaZ) már most is
rengeteget tesz azért, hogy támogassa stúdióinkat és
alkalmazottjainkat szerte a világon, és segítsen minket azoknak a
fontos és pozitív lépéseknek a megtételében, amelyek hozzájárulnak
ágazatunk jövőjének biztosításához."
"Tudjuk, hogy a lelkes, különféle háttérrel rendelkező,
ambiciózus fiatal nőkre kulcsfontosságú feladat hárul ágazatunk
munkahelyeinek és a technológia világának átalakításában" -
fejtette ki Dr. Tarika Barrett a Girls Who Code leendő
vezérigazgatója. "Nagy izgalommal várjuk, hogy az idei nemzetközi
nőnap alkalmából együtt dolgozhassunk a Zynga-val, és egyértelműen
jelezhessük a fiatal nőknek szerte a világon, hogy igenis van
helyük a technológiai ágazatban, és rendelkezésre áll számukra
támogatás az iskolai tanulmányaik során, egészen addig, amíg készen
nem állnak a munka világába való belépésre. A Zynga és a Girls Who
Code osztoznak azon a vízión, hogy egy olyan világban élhessünk,
ahol a női munkavállalók méltányos és egyenlő elbánásban
részesülnek, és ahol a nők számára nyitva állnak a legmagasabb
pozíciók is, a származásuktól, bőrszínüktől és hátterüktől
függetlenül."
A GWC ma már több mint 80000 felsőoktatásban tanulót támogat,
akiknek fő szakja a számítástechnika és a kapcsolódó területek (ez
az amerikai egyesült államokbeli átlag 15-szöröse). A jelenlegi
ütemben haladva a szervezetnek jó esélye van arra, hogy 2030-ra
megszüntesse a nemek közti szakadékot a számítástechnikai és a
kapcsolódó ágazatokba munkavállalóként újonnan belépők körében. A
Zynga támogatásával a GWC tovább folytatja ingyenes Klubjai és az
oktatási rendszerből frissen kikerülő munkavállalóknak kínált
programjai kiterjesztését, és a fiatal nők támogatását a
technológiai ágazatban kínálkozó lehetőségek megragadásában,
összekapcsolva a fiatal nőket példaképül szolgáló szakemberekkel és
mentorokkal, hogy segítséget nyújtson számukra a technológiai
ágazatban való boldogulásban.
Ez év márciusában a Zynga közösségi médiabeli csatornáin számos
rendkívüli nőt mutat be, akik segítenek abban, hogy a Zynga
családjába tartozó stúdiókban szerte a világon egy befogadóbb
munkahelyen dolgozhassanak nőtársaik. Továbbá a Zynga Inc. egyik
leányvállalata, a Small Giant Games felhívással fordul az Empires &
Puzzles játékával játszók globális hálózatához, hogy mutassák ki
támogatásukat oly módon, hogy a szövetségbe tartozásukat jelző
profilleírásukat kiegészítik az idei nemzetközi nőnap központi
témájára utaló #ChooseToChallenge hashtaggel. Mától egészen március
14-ig egy felemelt kezet szimbolizáló emoji fog szerepelni a
játékon belüli csevegés funkcióban, továbbá egy felemelt kezű
avatárt ábrázoló jelvényt kapnak azok a játékosok, akik részt
vesznek ebben a programban.
További információkért kérjük, látogasson el a következő
internetes oldalakra:
www.zynga.com
www.girlswhocode.com
www.internationalwomensday.com (folyt.)