Belföldi hírek

H I R D E T É S
2024.05.09. - Thursday, Gergely napja van.

MTI hírek

OTS - A Zynga nyilvánosságra hozta a 2022-es év első negyedévében elért pénzügyi eredményeit (3. rész)

2022. May 12. 13:16
San Francisco, 2022. május 12., csütörtök (Business Wire/OTS) -
Mobiljáték DAU: A mobiljáték DAU alatt azoknak a személyeknek a számát értjük, akik egy mobiljátékunkkal egy adott napon játszanak. Az átlagos mobiljáték DAU egy adott időszak vonatkozásában az adott időszak egyes napjai mobiljáték DAU-jának átlaga. E mérőszám esetében egy adott személy, aki két különböző mobiljátékkal játszik ugyanazon a napon, két külön mobiljáték DAU-ként kerül figyelembe vételre. Annak érdekében, hogy lehetőleg ne kétszer vegyünk figyelembe adatokat, felhasználunk harmadik felek által szolgáltatott információkat is, melyek segítenek nekünk azonosítani az egyazon játékot játszó egyéneket. Ugyanakkor azonban nem rendelkezünk harmadik felek által szolgáltatott olyan hálózati bejelentkezési adatokkal, melyek alapján hiper-casual mobiljátékaink (melyek közé tartoznak a Rollic-tól 2020 októberében megvásárolt játékok), mobil üzenetküldő alkalmazáson belül játszott játékaink (a 2021 harmadik negyedéve előtti időszakban), a Puzzle Combat és a Merge Magic! elnevezésű játékok, a Gram Games-től 2018 májusában megvásárolt játékok, a Small Giant-től 2019 januárjában, a Peak-től 2020 júliusában, valamint a StarLark-tól 2021 októberében megvásárolt játékok esetében meg tudnánk határozni, hogy ki játszott ezekkel több felhasználói fiókon keresztül, ezért az esetleg kétszer figyelembe vett adatok miatt előfordulhat, hogy a tényleges mobiljáték DAU érték alacsonyabb a beszámolóban szereplőnél. A mobiljáték DAU mérőszámot a közönségünk elkötelezése, bevonása (ún. "engagement") terén elért eredményeink mérésére használjuk. Mobiljáték MAU: A mobiljáték MAU alatt azoknak a személyeknek a számát értjük, akik egy mobiljátékunkkal a mérés dátumát megelőző 30 napos időszakban játszanak. Az átlagos mobiljáték MAU egy adott időszak vonatkozásában az egyes hóvégi MAU-k átlaga az adott időszakban. E mérőszám esetében egy adott személy, aki két különböző mobiljátékkal játszik ugyanabban a 30 napos időszakban, két külön mobiljáték MAU-ként kerül figyelembe vételre. Annak érdekében, hogy lehetőleg ne kétszer vegyünk figyelembe adatokat, felhasználunk harmadik felek által szolgáltatott információkat is, melyek segítenek nekünk azonosítani az egyazon játékot játszó egyéneket. Ugyanakkor azonban nem rendelkezünk harmadik felek által szolgáltatott olyan hálózati bejelentkezési adatokkal, melyek alapján hiper-casual mobiljátékaink (melyek közé tartoznak a Rollic-tól 2020 októberében megvásárolt játékok), mobil üzenetküldő alkalmazáson belül játszott játékaink (a 2021 harmadik negyedéve előtti időszakban), a Puzzle Combat és a Merge Magic! elnevezésű játékok, a Gram Games-től 2018 májusában megvásárolt játékok, a Small Giant-től 2019 januárjában, a Peak-től 2020 júliusában, valamint a StarLark-tól 2021 októberében megvásárolt játékok esetében meg tudnánk határozni, hogy ki játszott ezekkel több felhasználói fiókon keresztül, ezért az esetleg kétszer figyelembe vett adatok miatt előfordulhat, hogy a tényleges mobiljáték MAU érték alacsonyabb a beszámolóban szereplőnél. A mobiljáték MAU mérőszámot játékaink teljes közönsége méretének mérésére használjuk. Mobiljáték ABPU: A mobiljáték ABPU alatt összes mobil foglalásunkat értjük egy adott időszakban, osztva az időszak napjainak számával, osztva az adott időszak átlagos mobiljáték DAU-jával. Úgy gondoljuk, hogy a mobiljáték ABPU hasznos információt biztosít a befektetőknek és másoknak eredményeink megértéséhez és a cég vezetőségével hasonló módon való értékeléséhez. A mobiljáték ABPU mérőszámot a virtuális árucikkek és hirdetések értékesítése révén való általános monetizáció mérésére használjuk teljes játékosbázisunk tekintetében. A közösségi játékainkra vonatkozó üzleti modellünk azon alapul, hogy minél több játékos játszik a játékainkkal, annál nagyobb mértékben nő a társadalmi interakciók száma és annál értékesebbé válnak játékaink és vállalkozásunk. A játékaink iránt elkötelezett összes játékos hozzájárul foglalásaink volumenének növeléséhez, és ennek következtében az online játékokból és a hirdetésekből származó bevételek emelkedéséhez. A virtuális árucikkeket olyan játékosok vásárolják meg, akik baráti kapcsolatokat létesítenek vagy együttműködnek olyan más játékosokkal, illetve olyan más játékosokkal versenyeznek, akiknek többsége nem vásárol virtuális árucikkeket. Ezért elsősorban a mobiljáték DAU, mobiljáték MAU és mobiljáték ABPU mérőszámokat vesszük figyelembe, amelyek véleményünk szerint összeségükben a legjobban tükrözik a közönségünkre vonatkozó legfontosabb adatokat. (folyt.)
Kapcsolatfelvétel | Adatvédelmi nyilatkozat | Impresszum
MCOnet 2001-2024. - Minden jog fenntartva - Copyright - www.mconet.hu