Belföldi hírek

H I R D E T É S
2024.05.08. - Wednesday, Mihály napja van.

MTI hírek

OTS - A Zynga nyilvánosságra hozta a 2022-es év első negyedévében elért pénzügyi eredményeit (2. rész)

2022. May 12. 13:16
San Francisco, 2022. május 12., csütörtök (Business Wire/OTS) -
- Nyereségesség és cash flow: A nettó veszteség 25 millió USA dollár volt, míg az előző év negyedik negyedévében a nettó veszteség csak 23 millió USA dollárt tett ki. A korrigált EBITDA (Earnings Before Interest, Taxes, Depreciation and Amortization [kamatok, adózás, értékcsökkenés és amortizáció előtti eredmény]) 144 millió USA dollár, volt, amely éves viszonylatban 21 millió USA dolláros növekedést jelent. Az elért működési cash flow 203 millió USA dollárt tett ki, szemben az előző év első negyedévében elért 164 millió USA dollár összegű működési cash flow-val. Az első negyedévben teljesítettük a Small Giant Games és a Rollic felvásárlásakor meghatározott, ún. "earn out" fizetések (a vételár egy részének teljesítménymutatók eléréséhez kötött utólagos kifizetése) utolsó részleteit, amelyek összesen 265 millió USA dollárt tettek ki. Mivel a cég Take-Two Interactive Software Inc. (a továbbiakban "Take-Two") általi, 2022. január 10-én bejelentett felvásárlására irányuló ügylet jelenleg függőben van, a Zynga nem szervez telefonkonferenciát és nem ad ki előirányzatot negyedéves eredményeinek közzététele kapcsán. További információk a Take-Two-val való, függőben lévő ügyletről a Take-Two által az Amerikai Egyesült Államok Értékpapír- és Tőzsdefelügyeletéhez (Securities and Exchange Commission [a továbbiakban "SEC"]) az S-4 jelű formanyomtatványon benyújtott regisztrációs nyilatkozatban (amely magába foglalja a Zynga és a Take-Two közös meghatalmazotti nyilatkozatát/részvénykibocsátási tájékoztatóját [Prospectus]), valamint a SEC-hez benyújtott egyéb vonatkozó dokumentumokban találhatók. A regisztrációs nyilatkozat 2022. április 7-én lépett hatályba, és a végleges, közös meghatalmazotti nyilatkozat/ részvénykibocsátási tájékoztató kiküldésre került a Zynga és a Take-Two részvényeseinek. Amit a Zynga Inc.-ről tudni kell … A Zynga az interaktív szórakoztatási ágazat egyik globális vezető vállalata, mely küldetésének tekinti az emberek játékok révén való összekapcsolását szerte a világon. Ez idáig a felhasználók több mint négymilliárd alkalommal töltötték le mobileszközeikre a jelentős globális lábnyommal rendelkező, több mint 175 országban és régióban tevékenykedő Zynga népszerű játék franchise-okat tartalmazó, sokszínű játékportfóliójába tartozó játékokat, ideértve a következőket: CSR Racing™, Empires & Puzzles™, FarmVille™, Golf Rival™, Hair Challenge™, Harry Potter: Puzzles & Spells™, High Heels!™, Merge Dragons!™, Merge Magic!™, Toon Blast™, Toy Blast™, Words With Friends™ és Zynga Poker™. Az egyik vezető mobilhirdetési és monetizációs platform, a Chartboost felvásárlásának köszönhetően a Zynga ágazatvezető, következő generációs platformmá vált, amely minden szinten képes a programmatic hirdetések és a hozamok optimalizálására. A 2007-ben alapított Zynga székhelye Kaliforniában található, és a cég irodákat működtet Észak-Amerikában, Európában és Ázsiában is. További információkért kérjük, látogasson el honlapunkra (www.zynga.com) vagy kövesse a Zynga-t a Twitter-en, az Instagram-on vagy a Facebook-on, illetve kísérje figyelemmel a cég blogját: Zynga blog. A működésre vonatkozó legfontosabb mutatók Tevékenységünk eredményeit a működésre vonatkozó különféle mérőszámok alapján követjük nyomon, ideértve a következőket: "mobiljátékok DAU-ja", azaz a mobiljátékainkkal naponta aktívan játszó felhasználók száma; "mobiljátékok MAU-ja", azaz a mobiljátékainkkal havonta aktívan játszó felhasználók száma; "mobiljátékok ABPU-ja", azaz az átlagos napi mobil foglalások a mobiljátékok átlagos DAU-jára vetítve. E mérőszámok mindegyike belső analitikai rendszereink segítségével kerül mérésre, illetve megbecslésre. Ezeket a működésre vonatkozó mérőszámokat olyan belső, vállalati adatok alapján határozzuk meg, amelyeket a felhasználói aktivitás nyomon követése során rögzítünk. Ugyanakkor felhasználunk harmadik felek által szolgáltatott adatokat is (ideértve a platformszolgáltatók által biztosított, harmadik felek hálózataiba való bejelentkezésekre vonatkozó adatokat) annak érdekében, hogy segítségükkel meghatározhassuk, hogy a két vagy több felhasználói fiókból bejelentkezett személy ugyanaz az személy-e. Úgy gondoljuk, hogy összességében ezek az összegek ésszerű becslését jelentik felhasználói bázisunk tevékenységének az adott időszakban, valamint hogy az általunk alkalmazott és időről időre frissített módszerek megfelelnek a játékosok viselkedésében érvényesülő tendenciák azonosítása céljára. Mindazonáltal a felhasználói tevékenységekkel és rendszerekkel kapcsolatos tényezők, valamint a jogszerű játékosi tevékenység másolására irányuló kísérletek azonosítását és felderítését célzó lehetőségeink korlátozott volta miatt ezek a számok némiképp eltérhetnek a tényleges számoktól. (folyt.)
Kapcsolatfelvétel | Adatvédelmi nyilatkozat | Impresszum
MCOnet 2001-2024. - Minden jog fenntartva - Copyright - www.mconet.hu