OTS - A digitális játékipar szereplői összefogtak és elindították a #PlayApartTogether elnevezésű kampányt (1. rész)
2020. March 31. 12:27
Budapest, 2020. március 31., kedd (Business Wire/OTS) - Zynga
(NASDAQ:ZNGA: A digitális játékipar szereplői összefogtak és
elindították a #PlayApartTogether elnevezésű kampányt, hogy minél
több emberhez eljussanak az Egészségügyi Világszervezet COVID-19-ra
vonatkozó üzeneteiben foglalt tanácsok és minél többen megfogadják
azokat - A globális digitális játékipar szereplői arra buzdítják a
játékosokat, hogy kövessék a COVID-19-re vonatkozó egészségügyi és
biztonsági iránymutatásokat és tájékoztatást, illetve információkat
és társadalmi kapcsolattartást biztosítanak
Ez a sajtóközlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes
közlemény a következő internetes címen tekinthető meg:
https://www.businesswire.com/news/home/20200328005018/en/
MIT:
A jelentős befolyással rendelkező globális játékipar szereplői
ma megállapodtak, hogy terjeszteni fogják az Egészségügyi
Világszervezet (WHO) COVID-19-re vonatkozó legfontosabb üzeneteit,
így segítve a COVID-19 vírus okozta járvány térnyerésének
lelassítását. Ezeknek az üzeneteknek a terjesztése céljából a
digitális játékipar interaktív szórakoztató szegmensének 18 vezető
cége elindította a #PlayApartTogether elnevezésű kezdeményezést,
amely felhasználóik hatalmas hálózatának tagjait arra buzdítja,
hogy kövessék a WHO egészségügyi iránymutatásait-ideértve a fizikai
távolságtartásra és kézhigiéniára, a nyilvános helyen való
köhögésre/tüsszentésre és maszkviselésre vonatkozó útmutatásokat,
valamint egyéb olyan hatásos megelőző lépéseket, amelyekkel az
emberek harcolhatnak a COVID-19 vírus terjedése ellen.
A világ legnépszerűbb játékai közül jó néhány különleges
eseményeket, exkluzív epizódokat, tevékenységeket, jutalmakat és
inspirációt kínál majd a #PlayApartTogether kampány keretében,
amelyekkel arra buzdítja a felhasználókat, hogy saját, családjuk és
közösségük tagjai egészségének megőrzése érdekében alkalmazzák a
COVID-19 járvány elleni harcban a legjobb gyakorlatnak számító
elővigyázatossági módszereket. A COVID-19 vírus elleni egyéni
védekezésre vonatkozó üzeneteknek a játékokba való beépítésével az
ágazat azt üzeni a világnak, hogy "nem számít, hogy hol vagy, nem
számít, hogy milyen játékot játszol, Te is kiveheted a részed a
járvány elleni küzdelemből." A programhoz a következő vállalatok
csatlakoztak:
Activision Blizzard
Amazon Appstore
Big Fish Games
Dirtybit
Glu Mobile
Jam City
Kabam
Maysalward
Playtika
Pocket Gems
Riot Games
SciPlay
Snap Games
Twitch
Unity
Wooga
YouTube Gaming
Zynga
A folyamatosan frissített információk és a részletes
tájékoztatás a közösségi oldalakon a #PlayApartTogether hashtag
követése révén érhető el.
Idézetek a játékipar #PlayApartTogether kampányában részt vevő
vállalatoktól:
Activision Blizzard - Bobby Kotick, vezérigazgató
"Soha nem volt ennyire fontos, mint ma annak a lehetővé tétele,
hogy az emberek biztonságos módon fenntarthassák társadalmi
kapcsolataikat. A játékok erre tökéletes megoldásként kínálkoznak,
mert örömteli módon kapcsolják össze az embereket, határozott célt
és kellemes időtöltést kínálva számukra. Büszkék vagyunk, hogy
részesei lehetünk egy ilyen értékes és szükséges kezdeményezésnek."
Big Fish Games - Jeff Karp, ügyvezető igazgató és elnök
"Talán soha nem volt annyira nagy szükség arra, mint most, hogy
az emberek összefogjanak és szolidaritást vállalva egymással
közösen próbáljanak legyőzni egy olyan kihívást, mint amellyel ma a
COVID-19 szembesít minket. Reméljük, hogy az Egészségügyi
Világszervezet szakmai irányításával, a játékkiadók globális
közösségének tagjaival való együttműködés keretében játékosok
millióihoz el tudjuk juttatni a #PlayApartTogether kampányba
tartozó játékok révén a WHO iránymutatásait. Az olyan játékokon
keresztül, mint a Cooking Craze, a Gummy Drop, a Decurse és a
Fairway Solitaire, megoszthatjuk az Egészségügyi Világszervezet
biztonságra vonatkozó fontos üzeneteit, és ugyanakkor éreztethetjük
közösségünk tagjaival, hogy nincsenek egyedül. Ugyan fizikailag
távol vagyunk egymástól, mi erőfeszítéseinkkel igyekszünk támogatni
őket, és velük együtt nézünk szembe ezzel a mindannyiunkat érintő
kihívással."
Dirtybit - Anette Staloy, a Business and Marketing egység
elnökhelyettese
"Küldetésünknek tekintjük, hogy lehetővé tegyük az emberek
számára emlékezetes pillanatok közös megélését, és ennek
megfelelően mindig is arra összpontosítottuk erőfeszítéseinket,
hogy közösségi játékélményeket biztosítsunk felhasználóinknak.
Játékosaink szerte a világon szívmelengető történeteket osztanak
meg arról, milyen sokat jelent számukra, hogy Fun Run játékainkon
keresztül kapcsolatba léphetnek és kapcsolatban maradhatnak
barátaikkal és családjukkal. Nagyra értékeljük a lehetőséget, hogy
csatlakozhatunk a #PlayApartTogether kezdeményezéshez, és
segíthetünk arra buzdítani az embereket, hogy kövessék a WHO és a
helyi egészségügyi hatóságok iránymutatásait."
Glu Mobile - Nick Earl, elnök-vezérigazgató
"A játékok nem csak arra alkalmasak, hogy szórakoztassák az
embereket, hanem arra is lehetőséget kínálnak, hogy nehéz időkben
összehozzák őket. Büszkén fogunk össze a játékipar többi
szereplőjével, hogy támogassuk az Egészségügyi Világszervezetet,
arra bátorítva játékosaink globális közösségeit, hogy a
#PlayApartTogether kampány keretében játsszanak együtt a világ
távoli részein való játékostársaikkal és mindnyájan vegyék ki
részüket a járvány elleni harcból. A Glu portfóliójába tartozó több
játékban is aktívan arra buzdítjuk a játékosokat, hogy kövessék a
WHO és a helyi egészségügyi hatóságok iránymutatásait családjuk és
közösségük egészsége és biztonsága érdekében." (folyt.)