OTS - A #PlayApartTogether elnevezésű kampány egyéves évfordulója kapcsán a kampányban részt vevő játékipari vállalatok felmérték az eddigi eredményeket és megerősítették a kezdeményezés támogatása iránti elkötelezettségüket (6. rész)
2021. April 15. 12:01
San Francisco, 2021. április 15., csütörtök (Business Wire/OTS) -
"A Ubisoft büszke arra, hogy részt vett a #PlayApartTogether
kezdeményezésben, melynek során több mint 9 millió játékos élt az
egyes népszerű játékaink ingyenes biztosítására szóló
ajánlatunkkal. Ez a történelemben példa nélkül álló időszak
rámutatott arra a pozitív hatásra, amelyet a videójátékok a
játékosok életére gyakorolnak: szerte a világon az emberek számára
nem pusztán kikapcsolódást és a gondokról való átmeneti
megfeledkezést biztosítanak, hanem eszközként szolgálnak a
barátokkal és a családdal való kapcsolattartáshoz."
Yves Guillemot, a Ubisoft társalapítója és vezérigazgatója
"Az elmúlt évben tapasztalhattuk, hogy mennyiféleképpen képes
együttműködni az emberiség. A #PlayApartTogether kezdeményezés
lehetővé tette a játékipar számára, hogy fontos szerepet játsszon,
biztosítva a játékosok számára a kapcsolattartást a régi barátokkal
vagy a kapcsolatlétesítést újakkal, a társadalmi életet és a
gondokról való átmeneti megfeledkezést, és mindezt a fizikai
távolság megtartása mellett. A fejlesztők még a karantén idején is
inspiráltak minket új játékokkal, új élményekkel és új eszközökkel,
amelyek egyre több játékos közt biztosítottak kapcsolatot szerte a
világon. A Unity-nél továbbra is feltétlenül elkötelezettek vagyunk
a kezdeményezés, a WHO és a játékosok közösségének támogatása
iránt, és tovább folytatjuk az eszközökbe, szolgáltatásokba és
támogatásba való befektetéseinket annak érdekében, hogy a
játékfejlesztők és a játékosok sikereket érhessenek el, élvezhessék
a kedvenc szórakozásuk adta örömöt és online kapcsolatot
tarthassanak fenn egymással."
John Riccitiello, a Unity vezérigazgatója
"A #PlayApartTogether kampány ékes bizonyítéka a globális
játékipar rugalmasságának és kreativitásának. A WellPlay-nél
mindannyian tapasztalhattuk, milyen pozitív hatást gyakorolnak az
egészségre a digitális játékokkal kapcsolatos tevékenységek
(ideértve a társadalmi kapcsolattartást, az interaktivitást, a
közös alkotást és a pozitív visszacsatolást), és örömünkre szolgál,
hogy Virus Hunters (Vírusvadászok) elnevezésű játékunk klinikai
környezetben való használatával javíthatók az egészségi kimenetek.
Bár a komoly játékok nem számítanak újdonságnak, úgy gondoljuk,
érdekes lehetőségeket kínálnak az egészségügyi szektor és a
játékipar korunk legnagyobb kihívásainak leküzdését célzó
együttműködésére. Alig várjuk, hogy legjobb történeteinkkel és
játékainkkal hozzájárulhassunk a játékosok egészségének
fenntartásához szerte a világon."
Ari Mostov, a WellPlay alapítója és vezérigazgatója
"A Whow Games-nél kiváltságnak tekintjük, hogy szerte a világon
emberek millióinak biztosíthatunk örömteli időtöltést játékainkkal.
Játékaink azonban nem pusztán a szórakoztatásra alkalmasak, hanem
kapcsolatot biztosítanak az emberek közt és áthidalják a jelenleg
előírt fizikai távolságtartás miatti köztük lévő szakadékot. Ezért
vagyunk nagyon büszkék arra, hogy tavaly csatlakozhattunk sok más
nagyszerű játékfejlesztő céghez a WHO és #PlayApartTogether kampány
keretében. A digitális játékokkal játszók szerte a világon felelős
hozzáállást tanúsítva vették ki részüket a járványgörbe
ellaposításában."
Philip Reisberger, a Whow Games vezérigazgatója
"Megrendítő visszagondolni az elmúlt évre; a tragédiákra és
veszteségekre, amelyek annyi családot sújtottak, de ugyanakkor arra
az inspiráló erőre, rugalmasságra és kitartásra is, amelyet oly
sokan tanúsítottak. Amikor elkezdtük kidolgozni a
#PlayApartTogether kezdeményezés koncepcióját, nem is álmodtuk,
hogy ahhoz a globális játékipar ennyire sok szereplője fog nagy
lelkesedéssel és elkötelezetten csatlakozni, és így lehetővé válik,
hogy számottevő hatást fejtsen ki. Most, amikor egyre közelebb
vagyunk ahhoz, hogy az élet visszatérhessen a megszokott
kerékvágásba, továbbra is elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy e
platform segítségével kulcsfontosságú tájékoztatást és támogató
közösséget biztosítsunk a játékosok számára. Ha együttműködünk (és
együtt játszunk), előbbre vihetjük a világot."
Bernard Kim, a Zynga Publishing egységének elnöke
(folyt.)