OTS - A #PlayApartTogether elnevezésű kampány egyéves évfordulója kapcsán a kampányban részt vevő játékipari vállalatok felmérték az eddigi eredményeket és megerősítették a kezdeményezés támogatása iránti elkötelezettségüket (4. rész)
2021. April 15. 12:01
San Francisco, 2021. április 15., csütörtök (Business Wire/OTS) -
"A #PlayApartTogether kezdeményezés remek módszer az emberek
játékok világába való bevezetésére. A digitális játékokat játszók
már régóta tudják, hogy a játékok fantasztikus lehetőséget
nyújtanak emberi kapcsolatok kialakítására még úgy is, hogy a
játékosok egymástól távol élnek. Ezért mindenkit arra biztatunk,
hogy továbbra is játsszon, élvezze a játék örömét és maradjon
otthona biztonságában. Egy nap majd véget ér a világjárvány, de a
barátok, akiket a játék során szereztünk, egész életünkben velünk
lesznek."
Tim Fields, a Kabam vezérigazgatója
"Ez a nagy kihívásokat hozó év megtanította nekünk, hogy össze
kell fognunk. A Lenovo több millió dollárt fordított szerte a
világon játékosai közösségeinek támogatására és segélyezésére. A
Lenovo Legion egy sor online akciót indított el, mely játékosaink
közösségeit arra buzdította, hogy maradjanak otthon (#StayHome) és
játsszanak, hogy a világ boldogabb és egészségesebb hely lehessen.
A Lenovo Legion rajongói mintegy 3000 fényképet küldtek nekünk
játékbeállításaikról, és elmagyarázták, hogy segítette őket a játék
a barátaikkal és családjukkal való online kapcsolattartásban. A
digitális játékok örömteli időtöltést biztosítanak, és rendkívül
fontos eszköznek bizonyultak emberek milliói számára a
megszorítások közepette a kikapcsolódásra. A kapott fényképek arra
inspiráltak minket, hogy mintegy 186000 pályázónak lehetőséget
adjunk harci állásaiknak magas minőségű Lenovo Legion játékgépekkel
és mikrofonos fejhallgatókkal való felturbózására a Lenovo Legion
#PlayApartTogether ajándékakciója keretében. A #PlayApartTogether
kezdeményezés és a WHO fizikai távolságtartási iránymutatásai
népszerűsítése céljából a Lenovo Legion és észak-amerikai e-sport
partnerünk, a TSM 2020 őszén példamutató kezdeményezésként vezető
szerepet vállalt abban, az összes globális rendezvényt online
eseménnyé szervezzék át az emberek életének megóvása érdekében."
Matt Bereda, a Lenovo Global Consumer Marketing, PCs and Smart
Devices (Globális fogyasztói marketing, asztali számítógépek és
okoseszközök) egységének elnökhelyettese
"Az elmúlt évben láthattuk, hogyan biztosítják a játékok az
emberek közti kapcsolattartást, és a #PlayApartTogether kampánynak
köszönhetően azt is, hogyan képesek hozzájárulni az egészség és a
biztonság megőrzéséhez. Játékosaink orvosok, és mi nagy örömmel
támogattuk őket e kezdeményezés keretében. Felhőalapú
játéktechnológia alkalmazásával egy olyan platformot fejlesztettünk
ki az egészségügyi szakemberek számára, amelyen keresztül közös
képzéseken vehettek részt, miközben fizikailag távol voltak
egymástól, és így számos orvos gyakorolhatta az eljárásokat és a
diagnózisok felállítását a Zoom alkalmazáson keresztül.
Létrehoztunk ugyanakkor mobiljátékainkban COVID-19 szinteket is a
kulcsfontosságú információk terjesztése céljából. Ezeknek a
szinteknek a feladatait több tíz ezer egészségügyi szakember
teljesítette a játék során, és e feladatok segítséget jelentettek
számukra abban, hogy pácienseiknek világszerte jobb ellátást
nyújtsanak."
Sam Glassenberg, a Level Ex alapítója és vezérigazgatója
"Tavaly márciusban az emberiség történelmének egy új, nagy
kihívásokat hozó szakasza kezdődött el, és a kihívások leküzdése,
az ellenség legyőzése csak akkor lehetséges, ha összefogunk. Ezért
csatlakoztunk a #PlayApartTogether kampányhoz, hogy játékosaink
segítségével ezen a területen is legyőzhessük az ellenséget."
Nour Khrais, a Maysalward vezérigazgatója
"A MobilityWare-nél mindannyian megtiszteltetésnek tekintjük,
hogy csatlakozhattunk a mobiljáték ágazat többi szereplőjéhez a
#PlayApartTogether kampány keretében, és kivehettük részünket a
koronavírus okozta világjárvány leküzdéséből. A kezdeményezésben
részt vevő cégként Jigsaw Puzzle csapatunk folyamatosan
tájékoztatta játékosainkat az Egészségügyi Világszervezet
legfrissebb közegészségügyi üzeneteiről és iránymutatásairól
ingyenes "Do the Five" puzzle csomagunk, húsvéti tojásvadászati
eseményünk (Easter Egg Hunt), valamint "Stay Home Puzzles"
játékkategóriánk elindítása révén. Küldetésünknek tekintjük, hogy
minden játékunkkal örömet vigyünk az emberek életébe, és reméljük,
hogy széles termékpalettánknak köszönhetően az elmúlt évben a
szórakoztatás mellett a közösségbe tartozás élményét is biztosítani
tudtuk játékosaink számára."
Francesca Noli, a MobilityWare vezető termékfelelőse
"A karanténban vagy szigorú megszorítások közepette töltött
elmúlt év mindenki számára nagy megpróbáltatás volt. Virtuális
világok létrehozójaként minden megtettünk azért, hogy játékosaink
számára biztosítsuk a kapcsolattartás és a kikapcsolódás
lehetőségét. A játékainkra vonatkozó adatok azt mutatják, hogy
egyszerre nagy számú játékos által játszható, többszemélyes
játékaink remek lehetőséget adtak játékosainknak arra, hogy
egymástól biztonságos távolságban maradva együtt játsszanak."
Dr. Songyee Yoon, az NCSOFT elnöke
"A Pocket Gems továbbra is támogatja a #PlayApartTogether
kampányt az Egészségügyi Világszervezettel és ágazatunk többi
fejlesztőjével együttműködve. Az elmúlt év kihívásai még inkább
elkötelezetté tettek minket az Episode és a War Dragons játékunkkal
játszó játékosok közösségeivel való kapcsolataink elmélyítése és az
új és meglévő játékosok számára eredeti játékélmények biztosítása
iránt."
Ben Liu, a Pocket Gems vezérigazgatója
(folyt.)