OTS - A #PlayApartTogether elnevezésű kampány egyéves évfordulója kapcsán a kampányban részt vevő játékipari vállalatok felmérték az eddigi eredményeket és megerősítették a kezdeményezés támogatása iránti elkötelezettségüket (5. rész)
2021. April 15. 12:01
San Francisco, 2021. április 15., csütörtök (Business Wire/OTS) -
"A Rovio-nál küldetésünknek tekintjük, hogy örömteli időtöltést
és felejthetetlen élményeket biztosítsunk játékosaink számára. Az
embereknek soha nem volt még nagyobb szüksége az örömre, mint most.
Tudjuk, hogy játékfejlesztőként felelősek vagyunk azért, hogy
szórakoztassuk az embereket, akik manapság otthonukban maradva,
barátaiktól, családjuktó és szeretteiktől távol kénytelenek
eltölteni szabadidejüket. Továbbra is elkötelezettek vagyunk
aziránt, hogy örömöt hozzunk játékosaink életébe játékaink,
valamint olyan kezdeményezések révén, mint a #PlayApartTogether
kampány."
Alex Pelletier-Normand, a Rovio vezérigazgatója
"A Scopely-nál az a célunk, hogy inspiráló játékokkal lássuk el
játékosainkat nap mint nap. Ugyanakkor játékosaink nap mint nap -
különösen az utóbbi évben - folyamatos inspirációt jelentenek
számunkra. Büszkék vagyunk arra, hogy továbbra is támogathatjuk az
Egészségügyi Világszervezetet a #PlayApartTogether kampány második
évében. Kötelezettséget vállaltunk arra, hogy játékainkkal
igyekszünk elősegíteni a játékosok közti kapcsolatok létrejöttét és
szórakoztató időtöltést biztosítani az emberek számára, miközben a
COVID-19 elleni folyamatos küzdelem részeként fontos
tájékoztatással látjuk el őket."
Walter Driver és Javier Ferreira, a Scopely társ-vezérigazgatói
"Egy olyan évben, amikor minden eddiginél nehezebbnek bizonyult
a kapcsolattartás, a játékok kiváló megoldásnak bizonyultak arra,
hogy a barátokat és a családtagokat összehozzák. A játékok
közvetlenül a Snapchat alkalmazásból való elérhetővé tételével és a
tájékoztatásnak az alapvető játékélménybe való beépítésével egy
olyan platformot alakítottunk ki, ahol a Snapchat felhasználói úgy
érezhetik magukat, mintha egymás mellett üldögélnének és együtt
szórakoznának - annak ellenére, hogy a valóságban távol vannak
egymástól. Továbbra is támogatjuk a #PlayApartTogether kampányt, és
igyekszünk gondoskodni arról, hogy a Snapchat felhasználói jól
szórakozzanak barátaik és családjuk társaságában, és ápolják
kapcsolataikat, miközben biztonságban otthon maradnak."
Pany Haritatos, a Snap Games egységének vezetője
"Bár az elmúlt évben legtöbbünk kénytelen volt távol maradni
barátaitól, a PUBG MOBILE közösség tagjai továbbra is szoros
kapcsolatban maradtak egymással. A #PlayApartTogether kampány
támogatására több millió PUBG MOBILE játékos költött el otthonában
csirkevacsorákat, több mint 500000 játékos követte közösségi
csatornáinkat és a kampány részeként megrendezett globális e-sport
bajnokságot több mint 20 millió néző kísérte figyelemmel. A mintegy
20 piacra kiterjedő PUBG MOBILE közösség a közös játék során
tanúságot tett a pandémia leküzdése érdekében tett folyamatos
erőfeszítéseiről a #StayInTheSafeZone kampány során, valamint
arról, hogy a WHO egészségügyi irányelveinek betartásával képes a
játékot biztonságos módon játszani. A PUBG MOBILE játékosai részt
vettek a #PUBGMPlayAsOne játékon belüli, futásra vonatkozó
kihívásban is, és összesen 864 millió kilométert futottak, amelyet
a PUBG MOBILE csapata azután átváltott egy 2 millió USA dollár
értékű, a COVID-19-járvány ellen az első vonalban küzdő
egészségügyi dolgozókhoz eljuttatott egészségügyi csomagok
formájában nyújtott adományra. A videójátékok nem pusztán
szenvedélyt jelentenek számunkra, hanem az egymással való
kapcsolattartásunkra, valamint közösségünk támogatására is
szolgálnak, és fontos szerepet játszanak a fejlődésünket célzó
erőfeszítéseink és álmaink megvalósítása során. Reméljük, hogy a
PUBG MOBILE közössége továbbra is jól tud majd együtt játszani, és
támogatja a helyi közösségeket a COVID-19-járvány terjedésének
lassításában."
Vincent Wang, a Tencent Games PUBG MOBILE Publishing egységének
vezetője
"Rendkívül megható volt tapasztalni a Sky globális közösségének
bőkezűségét. Eredetileg azt a kérdést tettük fel nekik, hogy hogyan
tudna stúdiónk segíteni a pandémia idején? Nem gondoltuk, hogy a
játék során tanúsított altruista magatartás a valós életben igazi
támogatást és az első vonalban dolgozók megsegítését jelenti.
Csapatunk rendkívül hálás játékosainak azért, hogy a kapott
információkat továbbadták barátaiknak és ismerőseiknek, valamint a
Sky által inspirált, a pandémia leküzdését célzó segítségért."
Jenova Chen, a thatgamecompany társalapítója és kreatív
igazgatója
"A pandémia különböző módokon, de szinte mindenkit súlyosan
érintett, ugyanakkor azonban össze is hozta az embereket, hogy
igazi Star Trek mintára együttesen lépjenek fel ellene. A STAR TREK
TIMELINES-ba igen gyorsan beépítettünk egy kezdeményezést, melynek
alapján játékosaink kéthetente gondozási csomagot kaptak. A
#PlayApartTogether kampány elindulásakor már készen álltunk a
cselekvésre, és örömmel léptünk be a támogatók táborába. A kampány
nevének kettős jelentése* valódi tartalommal töltötte meg számunkra
a cselekvési tervet. A játékok valóban kiváló módját adják a
társadalmi kapcsolattartásnak, miközben a játékosok közt megmarad a
fizikai távolság."
Anne Williams, a Tilting Point Star Trek Timelines játékélmény
csapatának vezetője
(folyt.)