OTS - A #PlayApartTogether elnevezésű kampány egyéves évfordulója kapcsán a kampányban részt vevő játékipari vállalatok felmérték az eddigi eredményeket és megerősítették a kezdeményezés támogatása iránti elkötelezettségüket (2. rész)
2021. April 15. 11:59
San Francisco, 2021. április 15., csütörtök (Business Wire/OTS) -
Idézetek a játékipar #PlayApartTogether kampányban részt vevő
vállalataitól:
"A COVID-19 egyre nagyobb kihívásokat jelent a világ közösségei
számára, és mi büszkék vagyunk arra, hogy ágazatunk más
szereplőihez csatlakozva a #PlayApartTogether kampány támogatása
révén hozzájárulhattunk e kihívások leküzdéséhez. Játékaink
egyedülálló módon képesek elérni több százmillió embert, és a
kampány révén segíthettünk kulcsfontosságú információk
terjesztésében, miközben egy rendkívül nagy megpróbáltatásokat hozó
évben biztonságos szórakozást és örömteli perceket nyújtottunk
felhasználóinknak. Megtiszteltetésnek tekintjük, hogy a veterán és
az új játékosok egyaránt előszeretettel játszották franchise
játékainkat (ideértve a Call of Duty-t, a Candy Crush-t és a World
of Warcraft-ot), melyek biztosították számukra a társadalmi
kapcsolatokat és a kellemes időtöltést, amelyre oly nagy szükség
volt ebben a nehéz időszakban, és reméljük, hogy játékosainkat
továbbra is szórakoztathatjuk majd, amikor a pandémia alábbhagy."
Daniel Alegre, az Activision Blizzard elnöke és operatív
vezetője
"Az Atomhawk azért támogatja a #PlayApartTogether kampányt,
mert rendkívül fontosnak tarja a legjobb gyakorlatot képviselő
egészségügyi iránymutatások követését a COVID-19 okozta jelenlegi
helyzetben. Csapatainknak az Egyesült Királyságban és Kanadában
sikerült a karantén időszakában is folytatni a munkát, és ezáltal,
illetve a közös játék és tanulás révén fantasztikus dizájnterveket
készíteni néhány hihetetlenül szórakoztató videójátékhoz."
Tim Wilson, az Atomhawk ügyvezető igazgatója
"A COVID-19-pandémia drámai változásokat hozott mindennapi
életünkbe. Az ennivaló és az egészségügyi ellátás természetesen
alapvető az élet fenntartásához, jó hangulatunk megőrzéséhez
azonban elengedhetetlen követelmény a szórakozás. Boldogok vagyunk,
hogy tavaly áprilisban a PAC-MAN Championship Edition 2, idén
januárban pedig a Little Nightmares ingyenes példányainak
felajánlásával támogathattuk a #PlayApartTogether kezdeményezést,
és segíthettünk az embereknek a fizikai távolságtartási előírások
betartásában, miközben kellemes időtöltést nyújtottunk a
háztartások tagjainak."
Yasuo Miyakawa, a BANDAI NAMCO Entertainment Inc.
elnök-vezérigazgatója
"Az elmúlt évben legfőbb prioritásunk alkalmazottaink
biztonságának és jóllétének biztosítása volt, miközben igyekeztünk
továbbra is kiemelkedő játékélményeket nyújtani játékosaink
számára. A mindannyiunkat érintő kihívások ellenére a Big Fish
Games arra törekedett, hogy játékosaink közösségének szórakozást és
szorosabb kapcsolattartási lehetőségeket nyújtson, és lehetővé
tegye számukra, hogy a játékainkkal való játék közben rövid időre
elfeledkezzenek a járvány nehézségeiről. A #PlayApartTogether
kampány kapcsán új játékokat is kiadtunk, és pozitív, biztonságos
időtöltést tettünk lehetővé játékosaink számára. Büszkék vagyunk
arra, hogy részt vehettünk ebben a kezdeményezésben, és
megtisztelőnek érezzük, hogy helyzetünk lehetővé teszi számunkra,
hogy a szórakoztatás erejével jobbá tegyük az emberek életét."
Jason Willig, a Big Fish Games ügyvezető igazgatója és
társelnöke
"Az emberek világszerte emlékezetes közös élményeket élnek át a
Dirtybit mobiljátékait játszva. Küldetésünknek tekintjük a
játékosok összekapcsolását az élvezetes időtöltés biztosítása
érdekében, és nagy örömmel vettünk részt 2020-ban a
#PlayApartTogether kezdeményezésben. A Dirtybit mind a "Fun Run 3"
játékában, mind a közösségi médiumokban kampányokat indított az
egészségügyi óvintézkedések fontosságának tudatosítása és a WHO
tanácsainak terjesztése érdekében, és arra ösztönözte az embereket,
hogy ne hagyják el otthonaikat, hanem a játékokon keresztül
maradjanak kapcsolatban barátaikkal és családjukkal. A Fun Run
játékosai szerte a világon szívesen fogadták a velük megosztott
tartalmakat, melyek ily módon több mint 2 millió emberhez jutottak
el. Az emberek által megosztott történetek arról, hogy hogyan
segített nekik a közös játék megbírkózni a pandémia kihívásaival,
hihetetlen motivációt jelentenek számunkra a közös játékélményt
biztosító játékok kifejlesztésére irányuló munkánk során."
Anette Staloy, a Dirtybit marketing igazgatója
"A Drone Racing League nagy örömmel támogatja a
#PlayApartTogether kampányt az Egészségügyi Világszervezettel
együttműködve. A leendő drónpilótákat szerte a világon arra
bátorítjuk, hogy tanulják ki a drónirányítás minden csínját-bínját,
versenyezzenek barátaikkal, és otthonuk biztonságában maradva
fedezzenek fel új világokat a DRL Xboxos és Steam-es
drónversenyzési videójátéka, a SIM révén."
Rachel Jacobson, a Drone Racing League elnöke (folyt.)