OTS - A #PlayApartTogether elnevezésű kampány egyéves évfordulója kapcsán a kampányban részt vevő játékipari vállalatok felmérték az eddigi eredményeket és megerősítették a kezdeményezés támogatása iránti elkötelezettségüket (3. rész)
2021. April 15. 12:00
San Francisco, 2021. április 15., csütörtök (Business Wire/OTS) -
"Most, hogy szerte a világon folynak a pandémia felszámolását
lehetővé tévő oltások, mindannyian bizakodóbbak vagyunk. Bár minden
bizonnyal lesznek más történelmi jelentőségű események a jövőben
is, a 2020-as év precedens értékű. Játékfejlesztőként nagy
örömünkre szolgált, hogy játékosainknak vigaszt és az
elszigetelődés időszakában a felgyűlt feszültségek levezetésére
szolgáló szórakozási lehetőségeket nyújthattunk játékainkkal. Annak
ellenére, hogy a korlátozások a világ egyes részein már kevésbé
szigorúak, a játékaink iránti érdeklődés továbbra sem csökken, ami
igazolása annak, hogy azok valóban minőségi időtöltést
biztosítanak. Szeretnénk köszönetet mondani a #PlayApartTogether
kezdeményezésnek és ágazatunk többi szereplőjének azért, hogy a
#PlayApartTogether program révén továbbra is közös játékra
ösztönzik a játékosokat. Cégünk a továbbiakban is kiveszi a részét
ezekből az erőfeszítésekből annak érdekében, hogy biztosítsuk a
közösség támogatásának érzését játékosaink számára, és olyan
játékokkal lássuk el őket, amelyek élvezetes időtöltést tesznek
lehetővé."
Vlad Suglobov, a G5 Entertainment AB társalapítója és
vezérigazgatója
"A múlt évben a COVID-19-pandémia gyökerestül felforgatta a
világot, és a mostani újfajta valósághoz való alkalmazkodás számos
ember számára nagy kihívást jelent mind a fizikai, mind a mentális
egészség megőrzése terén. A Gismart már a kezdetektől előre látta
ezt a problémát, és az ágazat többi vezető cégével együtt ezért is
vett örömmel részt a #PlayApartTogether kampányban. 40 játékunkon
és alkalmazásunkon keresztül igyekeztünk eljuttatni a WHO fontos
üzeneteit több száz millió emberhez. Őszintén reméljük, hogy ezzel
segítettünk az óvintézkedések fontosságát tudatosítani az
emberekben, és megkönnyíteni a biztonságuk megőrzését. A pandémia
legnagyobb stresszt hozó első hónapjaiban ingyenesen elérhetővé
tettük szorongásenyhítő alkalmazásunkat, a Music Zen-t is. Továbbá
egy nemzetközi kezdeményezés keretében alkalmazottaink mentális
egészségének megőrzése érdekében pszichológus általi támogatást
biztosítottunk számukra, és a Mood Tracker elnevezésű
hangulatfigyelő alkalmazás segítségével folyamatosan figyelemmel
kísértük, hogyan érzik magukat. Reméljük, hogy ezekkel az
intézkedésekkel némileg jobb hellyé tehettük a világot ezekben a
nehéz időkben."
Lana Meisak, a Gismart Business Development and Marketing
(Üzleti fejlesztés és marketing) egységének elnökhelyettese
"Az elmúlt év jól illusztrálta, milyen hatékonyan képesek a
játékok összekapcsolni az embereket: nem pusztán a szórakoztatás, a
versenyzés és a kreativitás révén, hanem az általuk létrehozott
közösségeknek és kapcsolatoknak köszönhetően. A #PlayApartTogether
kampány egyéves évfordulója alkalmából büszkén erősítjük meg
elkötelezettségünket a játékosok globális közösségének támogatása
iránt a COVID-19 elleni küzdelemben az Egészségügyi Világszervezet
fontos tájékoztatásainak és a Glu erőforrásainak megosztása révén."
Nick Earl, a Glu Mobile elnök-vezérigazgatója
"Egy év elteltével továbbra is támogatjuk az Egészségügyi
Világszervezet által javasolt fizikai távolságtartási szabályok
követését és a #PlayApartTogether kezdeményezést. A Graffity-nál
mindannyian elkötelezettek vagyunk aziránt, hogy lehetővé tegyük az
emberek számára a kapcsolattartást olyan szórakoztató játékélmények
révén, mint amelyet a 'Leap Trigger' elnevezésű AR (kiterjesztett
valóság technikát alkalmazó) játékunk is biztosít, amely lehetővé
teszi, hogy a barátok együtt játsszanak, miközben a valóságban
biztonságos távolságban vannak egymástól."
Toshiaki Morimoto, a Graffity vezérigazgatója
"Soha nem volt fontosabb az emberek számára szerte a világon,
hogy kapcsolatban maradjanak barátaikkal és családjukkal, mint az
elmúlt évben. Miközben a világ országainak nagy része hosszú időre
karantént vezetett be és lezárta határait, a szorongás leküzdése és
az általános jóllét megőrzése nagy kihívást jelentett. Ezekben a
nehéz időkben a játékok rendkívül pozitív hatást gyakoroltak,
örömet adva az embereknek és lehetővé téve számukra, hogy
fenntartsák kapcsolataikat anélkül, hogy elhagynák otthonukat.
Büszkék vagyunk arra, hogy ebben a nagy megpróbáltatásokat hozó
időszakban az ágazat szereplői összefogtak a #PlayApartTogether
kampány keretében, hogy segítsék a járvány terjedésének
megállítását, biztonságban tartsák a játékosokat és reményt adjanak
a játékosok közösségeinek."
Ian McGregor, a Green Man Gaming marketing igazgatója
"Ezekben a vészterhes időkben nagyszerű érzés volt látni a
játékipari vállalatok és az Egészségügyi Világszervezet
összefogását, melynek célja kapcsolattartási lehetőség biztosítása
volt az emberek számára akkor, amikor az közvetlen módon, a fizikai
valóságban nem volt lehetséges. A Jam City közösségi csatornáin
keresztül, valamint játékon belüli hirdetések révén, továbbá
véleményvezérek és partnerei segítségével támogatta a
#PlayApartTogether kampány keretében a közszolgálati közlemények
terjesztését. A Jam City büszke arra, hogy olyan élményeket kínál
játékosainak, amelyek segítik a stressz levezetését, a feszültségek
csökkentését és egy olyan világban való elmerülést, amely némi
örömöt hoz a mindennapokba."
Chris DeWolfe, a Jam City társalapítója és vezérigazgatója
(folyt.)